Увага! Інформація на цій сторінці не актуальна

Ігровий дизайн на основі Unity для підлтіків



Ігровий дизайн для підлітків на Unity


Ваша дитина обожнює комп'ютерні ігри, багато грає і годинами просиджує у віртуальному світі? А можливо, мріє про створення власної гри?

Є можливість втілити в життя мрію і реалізувати потенціал гейм захоплення!

Курс "Ігровий дизайн включає в себе вивчення як створюється гра від базового програмування до локацій, героїв, сценарію і ефектів. За шість місяців навчання діти зможуть сформувати свою гру від "А" до "Я".

Діти від 13 років і старше, з "0" рівнем підготовки, але з величезним бажанням створити своє дітище-гру! Гейм - фанати!

Чому Unity? Це ігровий движок, який дозволяє створювати ігри для більшості популярних платформ. За допомогою движка Unity розробляються гри, які запускаються на персональних комп'ютерах (які працюють під Windows, MacOS, Linux), на смартфонах і планшетах (iOS, Android, Windows Phone), на ігрових консолях (PS, Xbox, Wii). Таким чином зрозуміло, що Unity- один з найпоширеніших ігрових движків, за допомогою якого створюють гри і мобільні додатки. Вивчивши, розібравши основи Unity можна розвивати цей напрямок і створювати свої ігри підвищуючи навички в гейм індустрії.

Обов'язково буде вступне заняття, щоб було зрозуміло, що і як будете вивчати і які результати отримаєте до кінця курсу. Познайомитися з викладачем, побачити портфоліо робіт професіонала і нарешті, приступити до занять.

Вам знадобиться мати вдома ПК і бажання виконувати домашку!

Залишайте заявку в заході.

Початок занять 11 листопада
Тривалість: 6 місяців
Обсяг: 24 занять по 2,5 години
Ціна: 6 800 весь курс 
Розклад: неділя
Час: 14:00-16:30
Реєстрація по wapp / viber +38 099 714 15 30


Програма курсу "Ігровий дизайн на основі Unity"

Блок 1. (Основи створення комп'ютерної гри 12 занять)
1. Принципи створення комп'ютерних ігор. Методи розробки ігор. Робота з ігровими движками. Дизайн рівня. Компоненти і структура комп'ютерних ігор. Поняття Компіляції.
2. Створення ігор за допомогою Unity. Знайомство з інтерфейсом Unity. Структура проекту Unity. Assets, скрипти, сцени.
3. Ігрові об'єкти і їх компоненти. Види ігрових об'єктів, компоненти. Переміщення, обертання, масштабування об'єктів. Ієрархія об'єктів. Прив'язка об'єктів. Створення найпростішої сцени.
4. Створення сцени. Створення ландшафту. Модифікація ландшафту. Створення дерев і трави. Вода. Створення префабов. Поняття фізики, «Rigid body», Collider.
5. Імпорт об'єктів в гру. Знайомство з asset store. Імпорт об'єктів і додавання їх в сцену. Матеріали і їх створення (текстури, шейдери). Додавання персонажа в сцену.
6. Знайомство з скриптами. Знайомство з мовою С #. Додавання скриптів. Поняття тригерів. Написання найпростіших скриптів. Написання скрипта «підібрати об'єкт».
7. Написання скриптів. Змінні і методи, логічні операції «якщо». Як створювати рівні і локації. Перехід між рівнями і локаціями. Raycast
8. Частинки і анімація. Робота з частинками. Властивості частинок. Створення різних ефектів: вогонь, туман, пил. Анімація об'єктів. Освітлення сцени. Види світла.
9. Створення призначеного для користувача інтерфейсу. Поняття UI. Спрайт. Створення прицілу і підказок на екрані. Додавання звуків в гру.
10. Управління камерою. Поняття камери. Створення скриптів для камери. Пост-процесинг в грі. Небо і сонце.
11. Створення додаткових персонажів. Створення ворогів на карті. Стрілянина, отримання шкоди. здоров'я персонажа
12. Створення меню. Меню гри. Міні-карта. Як поставити гру на паузу. Navmesh. Створення квестів і закінчення.

Блок 2. (Створення 2D гри 12 занять)
13. Світлові ефекти. Затемнення екрану. Відблиски і сонячні зайчики. Атмосферні ефекти. Денний цикл.
14. Клавіші введення. Налаштування системи введення. Робота з мишкою.
15. Створення інтерфейсу. Створення ІНВЕНТОР. Система «досвіду» персонажа.
16. Вивчення редактора. Сanvas і його режими.
17. Імпорт анімації. Rig.
18. Запікання світла.
19. Технологія створення ігор 2D. Спрайт. Імпорт спрайтів. Методи створення 2D ігор
20. Фізика 2D ігор Відмінності 2D фізики від 3D.
21. Анімація 2D. Особливості анмаціі 2Д. фізика 2Д
22. Написання скриптів для 2D. Особливості скриптів дл 2D
23. Компіляція 2D і 3D ігор.
24. Оптимізація ігор. Методи оптімзація ігор. Build settings. Завантаження гри в І-net.

http://bartschool.com/index/dizajn_kompjuternykh_igr/0-41

Веде курс: Віталій Царьов - викладач курсів тривимірної графіки, 3D MAX, архітектурне і об'єктне моделювання.

Курсів Zbrush для дітей і дорослих. Автор і ведучий курсів професійної орієнтації за напрямком "Розробка комп'ютерних ігор на платформі Unity і 3D моделювання.

Працює з текстуруванням моделей за допомогою Substanse Painter. Закінчив Київський політехнічний університет. досвід викладання більше п'яти років.


Вік

13–16


Вартість

курс: 6800 грн


Телефон

+48504529024 wapp/viber


Посилання


Адреса

За межами України
Poland, Wroclaw, Balonowa 1