Нова гіперфіксація сучасних підлітків: іграшки Labubu


Опубліковано 09 Червень 2025 о 10:00

Блог Діти в місті >  Нова гіперфіксація сучасних підлітків: іграшки Labubu


Нова гіперфіксація сучасних підлітків: іграшки Labubu

Photo: з відкритих джерел


Ще місяць тому з вуст дітей не сходили Тралалеро Тралала і Балерина Капучіна, а вже зараз батьки чують тільки: «Купи Лабубу!». Іграшки Labubu – новий масовий тренд, який охопив сучасних підлітків і навіть молодших дітей. В останній час тренди на іграшки стають надзвичайно швидкоплинними: варто лише з’явитися чомусь яскравому, оригінальному й «інстаграмному» – і за кілька тижнів уже формується нова гіперфіксація дітей і підлітків. Labubu якраз потрапили в цю хвилю. Але чи варто бігти скуповувати всю серію заради бажаної іграшки, чи це чергова швидкоплинна мода? «Діти в місті» допоможуть розібратися.


Історія створення пухнастих істот


Лабубу – це не просто іграшка, а справжній персонаж зі своєю душею. Маленька ельфійка з гострими вухами, грайливою усмішкою та дев’ятьма зазубреними зубами стала яскравою зіркою сучасного світу. Лабубу – дівчинка, за милою зовнішністю якої ховається жага до пригод та дух дитячої фантазії — той самий, що ми втрачаємо, виростаючи, але завжди прагнемо повернути його.

Хоча іграшки вже мали достатню популярність, справжній спалах популярності стався в середині 2024 року. Тільки уявіть собі — продажі зросли від менше 100 на рік у 2023 до понад 1000 на день у 2025 році. Деякі люди платили чотиризначні суми, щоб отримати хоча б одну іграшку, інші навіть робили татуювання з ними. Так, у звіті про доходи Pop Mart було зазначено, що її чистий прибуток зріс на 188 відсотків, а продаж зріс більш ніж удвічі порівняно з минулим роком.


Чому всі шаленіють від Labubu?



Photo: з відкритих джерел


У Лабубу немає історії, моралі чи певної мети,вони просто є, от і все. І саме у цьому їхня суперсила. Це певний символ сучасності, сенс якому кожен надає сам. Популярність прийшла тоді, коли Ліса з BLACKPINK показала його передплатникам, а потім Ріанна та Дуа Ліпа додали вогню, засвітивши іграшки у своїх постах, і милі монстрики миттєво стали глобальною пристрастю.

Ажіотаж виявився настільки шаленим, що Pop Mart довелося тимчасово прибрати Labubu з полиць магазинів у Великій Британії. Причиною став неадекватний ажіотаж: у Лондоні фанати вишиковувалися в чергу за ляльками з третьої ранку, ночували біля торгових центрів, а всередині магазинів справа доходила до бійок. Навіть зараз соціальними мережами поширюється усе більше відео про те, що люди просто на вулиці крадуть Лабубу прямо з рук або речей інших.


Читайте також: Молодіжні тренди: від чого дуріють діти та підлітки у 2025


На чому тримається популярність цих монстриків?



Photo: з відкритих джерел


Унікальність дизайну. Він водночас милий і трохи моторошний, тому приваблює як дітей, так і дорослих.

Несподіванка. Формат, коли людина не знає, що всередині, дарує ту саму іскру дофаміну: очікування, інтрига, розпакування. Такий дорослий Kinder Сюрприз.

Тактильність. У світі, де велика частина комунікації відбувається віртуально, хочеться помацати хоч щось справжнє. Лабубу дають саме це пухнасте, приємне і таке справжнє почуття в долоні.

Поєднання універсальності та креативу. Навіть коли випадає «повторка» ніхто не сумуватиме, бо з’являється можливість кастомізації! Іграшки перефарбовують, шиють їм одяг, додають вії, татуювання, шарфи і навіть хутряні шубки. У результаті Лабубу перетворюються на нових, не схожих одна на одну, істот.


Вони не просто стоять на полиці, вони стають частиною повсякденної моди. Один із найпопулярніших способів використання фігурок — брелки на сумки, рюкзаки та ключі. Яскраві, кумедні, індивідуальні вони є модним акцентом, який підходить до будь-якого образу.

Насправді Labubu – це лише частина тренду на колекціонування іграшок. Колекціонування стрімко розширюється завдяки брендам, які спеціалізуються на обмежених серіях та оригінальному дизайні. Один із найвідоміших магазинів – Pop Mart, китайський бренд, що випускає вінілові фігурки у форматі blind box (тобто покупець не знає, яку саме фігурку отримає до моменту відкриття коробки). Наприклад, серія іграшок Molly – культові ляльки з великими очима і незадоволеним обличчям. Або Dimoo – хлопчик з хмаркою замість волосся. Фігурки відзначаються мрійливим, злегка меланхолійним дизайном.


Усі ці серії для багатьох є більшим, ніж просто іграшки: вони стають частиною інтер’єру, засобом самовираження, а для когось – інвестицією, адже окремі екземпляри з обмежених серій з часом значно зростають у ціні.


Читайте також: Сквіш-лапки та інші трендові іграшки для дітей






Пошук