24 березня выдбудеться довгоочікуваний Майстер-клас Оксани Марусич "Бездоганний сервіс".
Спеціальна редакція майстер-класу підготовлена для
- власників,
- керівників,
- керуючих і ТОП-менеджерів дитячих проектів - клубів, студій, садків, таборів, альтернативних шкіл, творчих, спортивних, освітніх та ін. компаній
- на основі досвіду участі в проектах з налаштування сервісу для таких організацій.
С - СЕРВІС - той "невидимий" супроводжуючий, який зустрічає клієнта на вході або ще до потрапляння до вас в офіс і веде протягом усього циклу надання послуги.
Сервіс, як каже Вікіпедія - це рішення проблеми клієнта до її прояви.
Сервіс - це те, чому клієнти залишаються з вами або йдуть до конкурентів.
Що відрізняє вашу компанію, від інших, які надають схожі послуги?
СЕРВІС! І чому це так важливо, і чому це важливо для дитячих проектів - про це буде йти мова на майстер-класі!
"Якісний сервіс: тренд чи необхідність" або "Секрети бездоганного сервісу"
- Непомітні дрібниці сервісу
- Атмосфера і її характеристики
- Робочий настрій і дух команди
- Мода і стиль, тренд і стратегія.
Практичний кейс "Сервісна стратегія і як її створити"
- Подвійні стандарти і як цього уникнути.
- Замкнуте коло постійного пошуку неіснуючих співробітників. Завдання та рішення.
- Критичне мислення і його наслідки.
- Цілісність, зрозумілість і безпека - ключ до серця співробітника. Любов або акторська майстерність? У чому різниця надання сервісу?
- Еволюція свідомості та чутливості.
- Квантовий перехід і його вплив на мислення і поведінку людей.
Блок: "Мотивація і комунікація 4-х поколінь"
- Установки та переконання людей різного віку.
- Безпека, свобода і радість. Як розуміють це люди?
- Еволюція сервісу і переваги клієнтів. Ознаки сучасності.
- Консерватизм і Емоційне вигоряння, їх основні причини.
- Алгоритм ефективних змін. Інструкція до застосування.
Структура заходу:
16:00 - 16:10 Знайомство з учасниками. Наталя Бєльська
16:10 - 18:10 Основна частина. Оксана Марусич.
18:10 - 18:30 Перерва, Networking, coffee & cakes
18:30 - 20:00 Основна частина. Оксана Марусич.
Основны принципи заходу: максимальна практична складова, конкретні приклади, матеріал подається в простій формі.
Спікер: Оксана Марусич
- Сертифікований бізнес-тренер,
- Сертифікований коуч (ICF),
- Експерт з сервісу
- 22-річний досвід роботи у сфері продажу послуг. Досвід роботи у створенні та проведенні навчальних програм / тренінгів - 8 років (понад 600 тренінгів)
- Професійна спеціалізація: сервіс і якісне обслуговування, комунікативні навички, продаж та переговорний процес, мистецтво презентації, управління конфліктом і стрессменеджмент,
- Досвід проведення коуч-сесій для власників і перших осіб компаній 5 років.
Кількість місць на цьому майстер-класі обмежена!
Вартість участі:
до 23 березня -
500 грн за одного учасника і
400 грн за участю двох і більше осіб від компанії.
У день заходу -
650 грн за одного учасника і
550 грн за участю двох і більше осіб від компанії.
Вік
0+
Посилання
Адреса
КиївHUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3