Ми спілкуємося щодня, і від того, наскільки вміло ми це робимо, залежіть, якими будуть наші відносини з оточуючими. Для підлітків тема спілкування є найважливішою з діяльностей.
Вміння говорити ми набуваємо ще в дитинстві, але з часом виявляється, що комунікація — це складний багатокомпонентний процес і залежить він не тільки від вміння говорити, а ще й від усвідомлення власних почуттів, здатності чути співрозмовника, навичок впевненої поведінки та інших психологічних аспектів.
На тренінгу діти будуть досліджувати труднощі у спілкуванні, вчитися доносити свою думку співрозмовнику та слухати.
Особливістю цієї програми є те, що головним інструментом дослідження будуть настільні психологічні ігри. Під час гри діти зможуть побачити свої стратегії поведінки та обговорити, наскільки вони корисні, як можна спілкуватися та діяти по-іншому, більш продуктивно. Завдяки груповій роботі діти також відпрацюють вміння публічного виступу.
Програму веде психолог Дарина Аітова.
День 1
Знайомство. Яке перше враження ми справляємо на оточуючих. Вчимося презентувати себе групі.
День 2
Емоції, які важко приховати при спілкуванні. Вчимося їх опановувати.
Граємо в гру "Комочок (Лепешка)" (Гюнтер Хорн). Вчимося:
- опановувати агресію соціально прийнятними нормами;
- просити вибачення, якщо на це є причина;
- відстоювати себе.
День 3
Вербальна комунікація. Тренуємося у висловлюванні думок. Розвиваємо гнучкість мислення у грі "Хаос" (Гюнтер Хорн). Вчимося:
- нестандартно мислити;
- бути стресостійким;
- відстоювати свої інтереси.
День 4
Невербальна комунікація. Вчимося слухати та розуміти співрозмовника без слів. Граємо в гру "Діксіт":
- розвиваємо логіку;
- удосконалюємо образне мислення;
- пред’являємо себе групі.
День 5
Екскурсія та міні-квест.
День 6
Впевненість. Як вона в нас формується. Вчимося впевненій поведінці. Вивчаємо свої стратегії поведінки за допомогою гри "В‘язниця" (Гюнтер Хорн).
День 7
Креативність мовлення. Сторітелінг, імпровізація. За допомогою "Rory’s Story Cubes" створюємо історії.
День 8
Активне слухання. Тренуємося у слуханні. Граємо у гру "Знахідка для шпигуна".
День 9
Публічні виступи. Готуємося та виступаємо перед аудиторією. За допомогою "Командного малювальника" діагностуємо командну комунікацію групи.
День 10
Великий командний квест в Ботанічному саду.
Наука про живе: спостереження та експерименти
Як активізувати думки школярів на уроках? Як досягти справжньої зацікавленості до предмету та емоційного сприйняття матеріалу? Одним з напрямків вирішення цього питання було створити курс для підростаючого покоління, що покаже надзвичайний живий світ біології, секрети хімічних сполук та де їх можна знайти вдома, елементарні фізичні експерименти з підручних матеріалів та їхнє доцільне використання.
Заняття мають пробуджувати в дітей інтерес до оточуючого, спонукати їх критично мислити та піддавати все сумніву, адже так нас вчить наука ще з часів до нашої ери. Основою наукового методу, що ми будемо використовувати – це спостереження за живою та неживою природою, намагатися її пояснити ще в активнішій формі – експерименту. Тому практично студенти опанують навички роботи з хімічними та біологічними матеріалами, що дасть їм значний поштовх у дорослому житті, аби довести, що за природничими науками наше з вами майбутнє!
Програма
Заняття 1
Як створити закриту систему з живими організмами, не допускаючи проникнення кисню?
Заняття 2
Моделювання фотосинтезу за допомогою підручних засобів. Чи відбувається виділення кисню листками інших кольорів, окрім зеленого?
Заняття 3
Що у нас вдома знаходиться в аптечці та у ванній кімнаті? Йод, спирт, зеленка, перекис ще щось? А в вбиральні – засоби для чистки труб, від накипу, білизна, кислотні дезінфікуючі речовини? — справжня домашня хімічна лабораторія! Експерименти в побутових господарських умовах. Застосування засобів побутової хімії та первинної допомоги.
Заняття 4
Що відбувається у шлунку та кишково-шлунковому тракту в цілому?
Заняття 5
Похід до лабораторії Національного університету "Києво-Могилянська академія".
Заняття 6
Ви, напевно, дізналися чи чули про ДНК, але чи доводилося бачити її? За допомогою експерименту ДНК полуниці, ківі та банана отримаємо, виділимо та спостерігатимемо ДНК цих фруктів за лічені хвилини.
Заняття 7
Бульбашкові секрети: чому бульбашки піднімаються догори та переливаються різними кольорами. Чому не можна видути бульбашку у формі кубика чи піраміди? Малюємо мильними бульбашками.
Заняття 8
Дослідження надзвичайних властивостей води: чи може вода рухатися вверх? Чому не змішується з іншими речовинами, але розчиняє більшість сполук?
Заняття 9
Фізичні досліди з підручних засобів. Як виготовити магнітний олівець, лавову лампу, неправильне дзеркало та навіщо?
Заняття 10
Великий командний квест в Ботанічному саду.
Вік
10–12
Вартість
участь: 3900 грн
Телефон
+380 (67) 466 40 24
+380 (67) 441 62 90
Посилання
Адреса
Київбул. Шевченка, 36Б
Як дістатися?
вхід з вул. М. Коцюбинського, 12 (через арку)